4 pilsnerøl i en snor Startet 28.Mars.2010 Del på Facebook Startet 28.Mars.2010 (redigert) Har kjøpt meg en Saga 27 ac med en Ford Mermaid Dieselmotor. Håper en eller annen kan gi meg noen tips om en norsk forhandler av deler til Ford Mermaid motorer Redigert 28.Mars.2010 av 4 pilsnerøl i en snor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Du må forandre emnetittelen, ellers blir nok tråden stengt. Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Eg vil tru at KD Trading i Bergen kan hjelpe deg med det meste her då det virkar for at han skaffar det meste til Ford Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Prøv euromarine ved Runar Svendsen i stavanger mob 92449483 mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
4 pilsnerøl i en snor Svart 28.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Eg vil tru at KD Trading i Bergen kan hjelpe deg med det meste her då det virkar for at han skaffar det meste til Ford Takk skal prøve de, skal bare ha en ny impeller Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Støtter han som nevner Runar hos Euromarine i stavanger.... Runar jobbet hos den tidligere importøren av disse motorene til de ga seg og er en som vet det meste om disse...det han ikke har på lager det skaffer han... handlet hos Runar da jeg hadde div Mermaid motorer og han skaffet det jeg trengte, kjapt og greit... Sitér dette innlegget Link to post
krk Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Impeller til Ford har alle som selger jabsco impellere. Sitér dette innlegget Link to post
Taco Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Haugen Maskin på Langhus driver med Ford, men som KRK nevner så er slike ting ekstrautstyr og ikke Ford-deler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.