Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Komodo skrev 19 minutes ago:

Takk for informasjon Kjellg!

Ingen tvil om at pumpa vender bakover. Stussen du ser hvor det går på en slange er jo der impelleren sitter, og det er bakover. Men i overkant er det ikke slange, men et fast 90 graders bend. Jeg kan ikke forstå annet enn at det bare er å trekke pumpa bakover. Men det hadde vært veldig greit å hatt en eksplosjonstegning som viser delene. Ser for meg at dette bendet må være tredd i en tetning, evt. med et dreid O-ring spor. Hadde håpet på at noen her inne har demontert en tilsvarende. Om du har tegning av dette setter jeg veldig pris på om du kan sende meg det :yesnod:

Tok noen print screen her på iPad men for meg så ser det ut at du har en pumpe som er for HTP? DTP og STP ser ut som om de har den pumpa med 2 slanger. Se på bildene om det passer med din motor. Så langt jeg klarer å se så er det lite tetting mellom pumpe og bend...

IMG_0279.PNG

IMG_0280.PNG

IMG_0281.PNG

IMG_0282.PNG

Kjellg

Kjellg

Komodo skrev 17 minutes ago:

Takk for informasjon Kjellg!

Ingen tvil om at pumpa vender bakover. Stussen du ser hvor det går på en slange er jo der impelleren sitter, og det er bakover. Men i overkant er det ikke slange, men et fast 90 graders bend. Jeg kan ikke forstå annet enn at det bare er å trekke pumpa bakover. Men det hadde vært veldig greit å hatt en eksplosjonstegning som viser delene. Ser for meg at dette bendet må være tredd i en tetning, evt. med et dreid O-ring spor. Hadde håpet på at noen her inne har demontert en tilsvarende. Om du har tegning av dette setter jeg veldig pris på om du kan sende meg det :yesnod:

Tok noen print screen her på iPad men for meg så ser det ut at du har en pumpe som er for HTP? DTP og STP ser ut som om de har den pumpa med 2 slanger. Se på bildene om det passer med din motor. Aå langt jeg klarer å se så er det lite tetting mellom pumpe og bend...

IMG_0279.PNG

IMG_0280.PNG

IMG_0281.PNG

IMG_0282.PNG

• Create New...