Jump to content

Edit History

Eureka

Eureka

Har vel tenkt at det er for lite friksjon på den "bøylen" med spor i, hvor det blir strammet til. -fritt etter hukommelsen. 

Nå er jo båten min 750 km unna og jeg har nesten ikke brukt den siste 3 åra.... 

men jeg spekulerte ihverfall på om at dersom jeg fikk bort lakken i kontaktflaten, så burde det hjelpe. Om jeg gjorde noe med det, husker jeg ikke. 😁 men nå skal vi flytte tilbake til byen båten ligger i, så da finner jeg jo ut av dét. 

jeg har ikke vært plaga med reimstøv og da jeg bytta reim var det den 10 år gamle orginalreima, og like fin. Bytta for å bytte, og for øvinga sin del. 

Eureka

Eureka

Har vel tenkt at det er for lite friksjon på den "bøylen" med spor i, hvor det blir strammet til. -fritt etter hukommelsen. 

Nå er jo båten min 750 km unna og jeg har nesten ikke brukt den siste 3 åra.... 

men jeg spekulerte ihverfall på om at dersom jeg fikk bort lakken i kontaktflaten, så burde det hjelpe. Om jeg gjorde noe med det, husker jeg ikke. 😁 men nå skal vi flytte tilbake til byen båten ligger i, så da finner jeg jo ut av dét. 

• Create New...