Jump to content

Edit History

presenningen82

presenningen82

Hei,

Har en 6LPA-STZP med Bravo1 drev jeg stusser litt på power steering, servostyringsolje. Jeg har en egen motor med tank som sitter bak i motorrom i nærheten av drev. Denne har rødlig olje som jeg følger med og som jeg har forstått skal ikke denne skiftes ut.

Men ser at jeg og har en tank på motoren til power steering, denne var det lavt nivå på når jeg peilet. Når jeg ser i manualen så er dette og power steering, er det da altså 2 forskjellige tanker til samme formål eller skal man kun benytte en av dem? Den jeg lurer på er nr 4 på bilde her:

image.png.3ca8fb0e6b1defe8b371a41c7e80b103.png

Og dette er tanken jeg beskriver som jeg i tillegg har i båten til den som er montert på motoren.

image.png.6b45cc62748d9f5a9c82b5e8e2c32a1c.png

presenningen82

presenningen82

Hei,

Har en 6LPA-STZP med Bravo1 drevjeg stusser litt på power steering, servostyringsolje. Jeg har en egen motor med tank som sitter bak i motorrom i nærheten av drev. Denne har rødlig olje som jeg følger med og som jeg har forstått skal ikke denne skiftes ut.

Men ser at jeg og har en tank på motoren til power steering, denne var det lavt nivå på når jeg peilet. Når jeg ser i manualen så er dette og power steering, er det da altså 2 forskjellige tanker til samme formål eller skal man kun benytte en av dem? Tenker på nr 4 på bilde her:

image.png.3ca8fb0e6b1defe8b371a41c7e80b103.png

Her er den tanken jeg har:

image.png.6b45cc62748d9f5a9c82b5e8e2c32a1c.png

• Create New...