Hydrox Startet 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2010 Jepp, det var et merkelig spørsmål. Saken er den at jeg har kjøpt båt som nå ligger i UK. Jeg vet styrbord lanterne og topplanternen er gåen og jeg tenkte å kjøpe med meg pærer slik at jeg ikke kjører mørk båt hjem i fra UK i April. Regner med pærene har en eller annen betegnelse og det er den jeg er ute etter slik at jeg får kjøpt riktige pærer. Jeg kan sikkert bestille pærer i fra Windy men da er vel prisen tidobblet før de ankommer meg... Båten er en 2003 modell, om det skulle bety noe. Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 (redigert) Du får vel kjøpt pærer i England, skulle jeg mene. Det bruker å være enkelt og finne båtutstyrsbutikkene der også........................... Redigert 30.Mars.2010 av Mini (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 Bruker ikke alle lanterner såkalte lanternepærer da? Slike som disse? (typen til venstre øverst). Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
windystorm Svart 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 Hei. Jeg kan sjekke i kveld. Rekner med at det er samme pærene som i min 31 scirocco Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 31.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 Har hørt at båten ligger en temmelig øde plass så jeg gambler ikke på å ikke få fatt i pærer. Eneste jeg trenger for at båten skal være klar for turen hjem er norsk flagg og noen lyspærer. Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 31.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 Når planlegger du avgang fra England? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.