Jolla Startet 10.August.2004 Link til dette innlegget Startet 10.August.2004 Hei, Er det noen som hvet om en link med en tegning/kart av løypetraseen på offshore racet i Olso til helgen. MVH Jolla Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 www.class-1.com/images/pdf/racemap_Oslo.pdf Scroll ned til siste side Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
bliss X Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 Synes det ser ut som løypa er mye kortere enn før. Stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 Synes det ser ut som løypa er mye kortere enn før. Stemmer det? det stemmer... nytter ikke å stå på f.eks nesoddtangen lengere... beste plassene er på vip-tribunen på aker, eller i båten, hvor jeg skal være... Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 det stemmer... nytter ikke å stå på f.eks nesoddtangen lengere... beste plassene er på vip-tribunen på aker, eller i båten, hvor jeg skal være... ... eller så langt unna som mulig, som jeg skal være Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
bliss X Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 ... eller så langt unna som mulig, som jeg skal være Samme her Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.August.2004 Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 Blir det fint vær tar vi båten inn til Oslo og legger oss mellom øyene tvers overfor Aker Brygge. Her lå vi i fjor og badet - mens "lynene" fløy forbi oss og helikoptrene durte over oss. Flotte greier for oss som liker litt "brum brum". Sitér dette innlegget Link to post
Jolla Svart 11.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2004 Hvis løypa er kortere blir det flere runder da ?. Hva kan sikkerhetsavstanden være og er det tillat å ligge "inne" i løypa? Jolla Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 12.August.2004 Link til dette innlegget Svart 12.August.2004 Hei ! Når skal dette være ? Er det noen plass i nærheten med utkjøringsrampe, og plass til å få parkert bil og henger ? Sitér dette innlegget Link to post
andre Svart 12.August.2004 Link til dette innlegget Svart 12.August.2004 Er dette offshore? Husker gamle oslofjorden rundt, det var offshore, og da hadde vi ikke så store båter. Synes offshore, ikke er offshore lenger. Særlig for Class1 Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 12.August.2004 Link til dette innlegget Svart 12.August.2004 Er dette offshore? Husker gamle oslofjorden rundt, det var offshore, og da hadde vi ikke så store båter. Synes offshore, ikke er offshore lenger. Særlig for Class1 Hva mener du med det?? Greit nok at løypa ikke er oslofjorden rundt, men disse båtene er jo maks kule og se på da, når de suser over fjorden i rundt 250 km/t, og det gjorde ikke de gamle....men det var mye mere spennende når racet gikk i arendal, for da fikk førerene litt mere utfordringer, siden de kjørte både på innsiden og utsiden av tromøya.... nei, dette kommer til å ta helt av!! Lengere opp her så jeg en som spurte om man kunne liggeinne eller på innsiden av løypa.. det er jo slelfølgelig forbudt, og sikkerhetsmarginen mener jeg å huske er 40-50 meter fra løypa. Beste stedet og ligge i år tipper jeg er mellom nakholmen og lindøya. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 12.August.2004 Link til dette innlegget Svart 12.August.2004 Og skal du ligge slik at du er i første rad, og ikke får andre båter som skygger for "utsikten" gjelder det å være tidlig ute. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.