hanmar Startet 30.Mars.2010 Del på Facebook Startet 30.Mars.2010 Ja her redaktør Due maner til seriøsitet i båtbransjen i sin leder i siste nummer av båtmagasinet så får vi en test/ reportasje av ardea 34 der det står mer om apekatter og bananer eller båt !!!!!!!!!?? Dette syns jeg var et utrolig vås og bare en helt idiotisk test/ reportasje ! sånt burde båtmagasinet vær for god for og sette på trykk ! Blir det mer av sånt vås så blir set ikke noe fornyet abonemang her ihvertfall ! At det går ann !!! Hva syns dere ? Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Lenge siden jeg for min del kuttet ut det reklamemagasinet der Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Vet ikke om det er Robinson og Fredag i Dagbladet de har lat seg inspirere av. Ideen synes jeg er god, og det kunne blitt god båjournalistikk av det, særlig hvis de to var mann/kvinne og hadde ulik fokus. Men slik det er nå, og særlig siste gang som du nevner, er jeg enig i at det er lavmål og fullstendig useriøst i en "båttest" som t.o.m er førstesideoppslag. Dessverre abonnerer jeg på dette bladet, men det er fordi det er det minst dårlige av de få motorbåtblader som finnes i Norge. Det sier det meste. Jeg har abonnert på det meste av norske seil- og motorbåtblader og vært innom mye av utenlandske blader - både svenske og engelske - men er kommet til at jeg holder meg til ett norsk og så nettet. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
BjornLie Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Hva syns dere ? Hiver meg på denne. Enig at dette er lite interessant lesing med den vinkling det har. Har mer sansen for en saklig objektiv vurdering av en båts egenskaper enn den siste ”testen” av NB Ardea som trådstartet sikter til. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
GunR Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Det var ikke akkurat hardtesting nei.. Men på den annen side, så var det vel egentlig mest en omtale av den nye flybridgen? Båten er vel testet før? Er iallfall gledelig at Båtmagasinet har integritet nok til å slakte en båt de mener ikke holder mål. Tenker på Oceanmaster vs. Micore. P¤¤ker altså , at jeg ikke visste om den for et drøyt år siden... Dårlig research av meg.. Sitér dette innlegget Link to post
Danemann Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Enig med dere her. Abbonnerte i mange år på Båtmagasinet fra deres spede start på 80-tallet, avslutta da over 60 % ble reklame. Gikk på et tilbud jeg fikk her i vinter som innbefattet en oppblåsbar redningsvest. Er vesten like dårlig som bladet har blitt nå, så går den også i søpla. Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
LykkelitenIV Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Helt enig. Det var elendig Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
GunR Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Vesten er Regatta.. Helt uten reklame. Sitér dette innlegget Link to post
Rikosjett Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 hvilket nr var det aper å bananer i? synes egentlig at båtliv er et trivelig blad Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Er iallfall gledelig at Båtmagasinet har integritet nok til å slakte en båt de mener ikke holder mål. Tenker på Oceanmaster vs. Micore. P¤¤ker altså , at jeg ikke visste om den for et drøyt år siden... Dårlig research av meg.. Har en mistanke om at Oceanmaster har vært en dårlig annonsør i Båtmagasinet, tror ikke de hadde slaktet en stor annonsør på samme måte. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Abbor: Håper selvsagt at du ikke har rett, men muligheten er der jo. Det har iallfall ikke vært særlig annonsering for Micore. Jeg fortsetter å lese Båtmagasinet. Mye annonser, ja. Men en får prøve å lese med det i bakhodet at uten annonser, ingen blad.. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 synes egentlig at båtliv er et trivelig blad Båtmagasinet - ikke Båtliv Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Rikosjett Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 jepp liker båtliv bedre! Beklager dårlig formulering Sitér dette innlegget Link to post
Danemann Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Takk for tipset, herved bestilt abbonnement på Båtliv Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.