Renita Startet 1.April.2010 Link til dette innlegget Startet 1.April.2010 Hei, Vi vil gjerne vaske over kalesjen på innsiden, plastvinduene trenger også en vask. Hva brukes til dette formålet. På forhånd takk og god påske Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 jeg bruker noe jeg får av min far, stoffet heter evyrocleen. jeg vet ikke om du får kjøpt dette men funker til alt. å det lukter appelsin Sitér dette innlegget Link to post
Leidulf Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Brukte rett og slett det samme som på utsiden, Biltema sitt kalesjevask, reint og fint ble det. Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
Lars H. Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Jeg har aldri vasket kalesjen, da holder den tett leeeenge. Men jeg har mørke blå kalesje hvor skitten ikke vises så godt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
offpist Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Kalesjen min henger til tørk i taket på badet over bobblebadet. Vasket i mårrest, og impregnert i kveld. Eimen av løsemiddler skal nok gjøre at jeg sover ekstra godt i natt... ;) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Jeg har aldri vasket kalesjen, da holder den tett leeeenge. Den der hadde nok aldri fungert her i Rogland, da hadde det nok vokst trær på kalesjen din nå... Med det fuktige klimaet her blir kalesjene fulle av grønske og jordslag på kort tid, så vask minimum 1 gang i året er påkrevd. Jeg er så heldig å ha lys beige kalesje, og denne ser fæl ut om den ikke blir vaket regelmessig. Kanskje man burde hatt en grønn en? Synd det passer så dårlig til båten da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
lgboat Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Det er bare å spyle kalesjen regelmessig, gjerne hver dag, så fester ikke grønsken seg. Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Spyle kalesjen hver dag? Ville jeg hatt et kjæledyr hadde jeg skaffet meg det. Vi er forskjellige og har forskjellige muligheter. Ikke alle som har ubegrenset med tid til å bruke på båt, da har en kanskje lyst til å bruke den avmålte tiden til å bruke båten. Ikke alle som ligger i havn med vann tilgjengelig heller. Får mer og mer sansen for hardtopbåter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.