Hillmar Startet 2.April.2010 Del på Facebook Startet 2.April.2010 Hvor får jeg kjøpt wakeboard/vannski rack i norge? Finner mange butikker i USA, men frakta blir for drøy... Tenker på denne typen: http://www.wakeboarder.com/products.php?products_id=59_64 Tanken er å feste den på tvers bak på "vannskistanga". Hvis noen har andre forslag til hvordan jeg kan frakte wakeboard/vannski på en grei måte i en 19 fot jeep uten at de ligger og slenger så kom med forslag! Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 2.April.2010 Del på Facebook Svart 2.April.2010 Bruk "jetcarrier". La inn noen tall. Tatt ut fra et ca tilfelle. Hvis pakken er 8kg tung 80cm lang 40cm bred 40cm høy Så kommer sjø frakt på ca 500kr og flyfrakt ca 1100kr Alle gebyrer er inkludert Momsen på varen kommer selvfølgelig i tillegg. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Double Weber Svart 2.April.2010 Del på Facebook Svart 2.April.2010 Send noen mailer og undersøk hvor stor varen er i esken den kommer i og vekten på den. Så ser du nøyaktig hvilken pris det dreier seg om. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
minimaniac Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 hei jeg har tatt in endel vannsport tilbehør fra england og har en god kontakt der som kan skaffe billig og bra utstyr med gode frakt priser. jeg har akkuratt montert fullt tårn på min 24 caravelle. wakeboarding med og uten tårn er to forskjellige verdener. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.