joelle Startet 11.August.2004 Del på Facebook Startet 11.August.2004 Jeg er på jakt etter en vedlikeholds lader til min båt og har funnit en på nettet som er interesant. Det er en 40 AMP lader for tre batteri banker. Det eneste som gjør meg litt usikker er att den er merka med Cell type gel. Modellen er en C-charger 5000 series Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 11.August.2004 Del på Facebook Svart 11.August.2004 Ville spurt leverandøren. Har en gel-lader fra Sonnenschein og den gir fast 13.8V. Til vedlikeholdslading bør det gå fint også til vanlige batterier. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 11.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2004 Hei du, må først si takk for att du nesten alltid er her og gir "oss litt grønne" en peker i rett rettning. Utifra hva leverandøren sier så kan man bruke gel ladere på bly batterier, siden det kun er ett forskjellpå "the high rate of charge" Gel modeller er satt 0,3 vdc lavere en bly dvs. 14,3 versus 14,6 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.