Jump to content

Trenger hjelp til valg av ny båt, 30-35 fot sportscruiser.

Captain Chaos

Recommended Posts

Kjøpte selv Seaco 1030 i fjord. Etter en sessong i båten er vi kjempefornøyd med løsningen. I vår båt er det 200 liter vann og 200 liter septik. Noe som er utrolig behagelig når man har et manskap på 4 om bord. Spec'en kan nok variere noe, da svært mange av disse er halfabrikater, men vi er veldig fornøyd. 2X KAD300 gir også som sagt massevis av punch. Det er ikke så mange 34 fotere som gjør 42 knop, selv om dette sjedent blir brukt til annet enn å vise seg frem litt i ny og ne.

Se der ja......der har vi Scand 36.........den jeg ville ha men ikke hadde råd til!!!

Tja, trenger ikke være så dyr da. Min er en 2000 mod og da syntes jeg en får mye båt for ca mill'en. Det jeg vel er noe usikker på er om jeg hadde vært villig til å bla opp dobbelt så mye og vel så det for en bortimot ny :confused:

Da syntes jeg plutselig at en får mye mer for pengene for en del andre merker. Men for all del, jeg er veldig godt fornøyd med båten, både sjøegenskaper, fartspotensiale på over 40 knop og løsningene interiørmessig. 2 doble lugarer, stort bad og en liten cabin som ikke blir brukt alikevel. Veldig stor og romslig uteplass og en smart & lettvindt "kalesjegarasje" i targabøylen. Kalesjen er fjernet/tatt opp på få minutter :cheers:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...