WESS Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Kjøpte selv Seaco 1030 i fjord. Etter en sessong i båten er vi kjempefornøyd med løsningen. I vår båt er det 200 liter vann og 200 liter septik. Noe som er utrolig behagelig når man har et manskap på 4 om bord. Spec'en kan nok variere noe, da svært mange av disse er halfabrikater, men vi er veldig fornøyd. 2X KAD300 gir også som sagt massevis av punch. Det er ikke så mange 34 fotere som gjør 42 knop, selv om dette sjedent blir brukt til annet enn å vise seg frem litt i ny og ne. Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 ......men så er det utrolig behagelig å kruse rundt 30 knop på 3000rpm da ikke mye annstrengelser i kjelleren da! Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 ......men så er det utrolig behagelig å kruse rundt 30 knop på 3000rpm da ikke mye annstrengelser i kjelleren da! Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Se der ja......der har vi Scand 36.........den jeg ville ha men ikke hadde råd til!!! Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 fant denne på finn, men det må jo nesten være noe hokus pokus med den prisen http://www.finn.no/finn/boat/used/object?f...ac=relevant_ads Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Dette MÅ jo værer et fantastisk kjøp, og var jo en nydelig båt hvis bildene er riktige og der ikke ligger en hund begravd hist og pist Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Se der ja......der har vi Scand 36.........den jeg ville ha men ikke hadde råd til!!! Tja, trenger ikke være så dyr da. Min er en 2000 mod og da syntes jeg en får mye båt for ca mill'en. Det jeg vel er noe usikker på er om jeg hadde vært villig til å bla opp dobbelt så mye og vel så det for en bortimot ny Da syntes jeg plutselig at en får mye mer for pengene for en del andre merker. Men for all del, jeg er veldig godt fornøyd med båten, både sjøegenskaper, fartspotensiale på over 40 knop og løsningene interiørmessig. 2 doble lugarer, stort bad og en liten cabin som ikke blir brukt alikevel. Veldig stor og romslig uteplass og en smart & lettvindt "kalesjegarasje" i targabøylen. Kalesjen er fjernet/tatt opp på få minutter Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.April.2010 Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 (redigert) Hvis det var meg så tror jeg at jeg ville gått for en Windy 33 med single D6. Rivierian har ikek spesielt gode motorer og et enormt forbruk. Redigert 7.April.2010 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 7.April.2010 Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 Hvis det var meg så tror jeg at jeg ville gått for en Windy 33 med single D6. Denne har fortsatt kun 1 kabin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.