Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?

Polarn

Recommended Posts

Var nede å sjekke at isen har sluppet bak, :thumbsup:

Båten gynger (ligger ikke fast i isen lengre) og sommerfølelsen kommer snikende.

Det så jeg :thumbsup:

Går tur forbi båten din nesten daglig :seeya:

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Var nede å sjekke at isen har sluppet bak, :thumbsup:

og sommerfølelsen kommer snikende.

Du kommer til å få en lang vinter! Det er ikke så lenge siden at vinteren startet rundt årsskiftet, men nå tjuvstartet den halvannen måned før :headbang:

Håper jeg får sommerfølelse snart jeg også. Har frosset ræ.... av meg nok nå føler jeg. Og vinteren har akkurat begynt :cryin:

Dersom fru Jakoben futter rundt i en stor rød båt, så kan vel hun ta turen opp til Knerten å fjerne isen akter..??

Dersom vi futter opp Otra tror jeg vi kommer i FVN. Litt lite vann der dessverre

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Tror ikke det er nok vann til den heller jeg, trenger 4 meter den også :headbang:

Mener jeg var ombord hos dere, når dere var kommet til byen. Brukte Kaptein Nygård til å måle evt. bryggeplass i Marvika. :seeya:

Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til.

Det er "frivillig båten". Som for tiden er i Son, for motorbytte. Vi har allerede kjørt de "gamle" 5000 timer.

Mønstret på i oppstarten våren 2005 og har 175 vakter/2531 timer som båtfører. Pleier å si det sånn: Som frivillig mannskap på redningskøyte, det er en fantastisk måte å ødlegge en fridag på. :thumbsup:

Redigert av Knert1 (see edit history)

Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til.

Det er "frivillig båten". Som for tiden er i Son, for motorbytte. Vi har allerede kjørt de "gamle" 5000 timer.

Mønstret på i oppstarten våren 2005 og har 175 vakter/2531 timer som båtfører. Pleier å si det sånn: Som frivillig mannskap på redningskøyte, det er en fantastisk måte å ødlegge en fridag på. :thumbsup:

hvilken tpe maskinen skal de settes inn?

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...