Knert1 Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 (redigert) Var nede å sjekke at isen har sluppet bak, Båten gynger (ligger ikke fast i isen lengre) og sommerfølelsen kommer snikende. Leste også av nøkkeltallene: Motortimer 2010 = 50, utseilt distanse = 257nm. Redigert 2.Januar.2011 av Knert1 (see edit history) Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Var nede å sjekke at isen har sluppet bak, Båten gynger (ligger ikke fast i isen lengre) og sommerfølelsen kommer snikende. Det så jeg Går tur forbi båten din nesten daglig "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Synes fruen kunne ta seg en tur å fjerne all is på solkysten nå.. lage litt sommer slik at vi som ligger inne i isen kan komme utpå og nyte båtens deilige vugging Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Ikke så ofte vi blir sendt opp til Arendal men er vi i distriktet så... "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Får ringe og si jeg er en supertanker som sitter fast under tromøybroa... da kommer du vel.. Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Da er vi på pletten Men vi skal move en av riggene i Eydehavn i Mars hørte jeg "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Knert1 Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Dersom fru Jakoben futter rundt i en stor rød båt, så kan vel hun ta turen opp til Knerten å fjerne isen akter..?? Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Tom Rør Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Var nede å sjekke at isen har sluppet bak, og sommerfølelsen kommer snikende. Du kommer til å få en lang vinter! Det er ikke så lenge siden at vinteren startet rundt årsskiftet, men nå tjuvstartet den halvannen måned før Håper jeg får sommerfølelse snart jeg også. Har frosset ræ.... av meg nok nå føler jeg. Og vinteren har akkurat begynt Link to post
Knert1 Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Dersom fru Jakoben futter rundt i en stor rød båt, så kan vel hun ta turen opp til Knerten å fjerne isen akter..?? Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Dersom fru Jakoben futter rundt i en stor rød båt, så kan vel hun ta turen opp til Knerten å fjerne isen akter..?? Dersom vi futter opp Otra tror jeg vi kommer i FVN. Litt lite vann der dessverre "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Er ikke isen gått til mars setter jeg på kaffikjelen... så kan Fruen komme å få kaffi... så får bare riggene vente bittelitt... first ting first Endelig ble det Bobåt Link to post
Knert1 Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Dersom vi futter opp Otra tror jeg vi kommer i FVN. Litt lite vann der dessverre Kan du ikke låne en av de små røde som ligger fortøyd foran? Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Tror ikke det er nok vann til den heller jeg, trenger 4 meter den også "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Fikk kjørt litt propell både i går og i dag. Ganske fint i solnedgang, desverre er der ingen hekksjø Endelig ble det Bobåt Link to post
Knert1 Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Tror ikke det er nok vann til den heller jeg, trenger 4 meter den også Mener jeg var ombord hos dere, når dere var kommet til byen. Brukte Kaptein Nygård til å måle evt. bryggeplass i Marvika. Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Kaptein Nygård, er det den "frivilligbåten" i Marvika? i så fall husker jeg besøket. Må bare slenge innom igjen "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Knert1 Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 (redigert) Det er "frivillig båten". Som for tiden er i Son, for motorbytte. Vi har allerede kjørt de "gamle" 5000 timer. Mønstret på i oppstarten våren 2005 og har 175 vakter/2531 timer som båtfører. Pleier å si det sånn: Som frivillig mannskap på redningskøyte, det er en fantastisk måte å ødlegge en fridag på. Redigert 2.Januar.2011 av Knert1 (see edit history) Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
torbi Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Det er "frivillig båten". Som for tiden er i Son, for motorbytte. Vi har allerede kjørt de "gamle" 5000 timer. Mønstret på i oppstarten våren 2005 og har 175 vakter/2531 timer som båtfører. Pleier å si det sånn: Som frivillig mannskap på redningskøyte, det er en fantastisk måte å ødlegge en fridag på. hvilken tpe maskinen skal de settes inn? Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Arild81 Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 Har i dag tatt ut varmeapparatet for en liten service. Har plukket det ifra hverandre og lagt de sot belagte delene i vann :) Link to post
Knert1 Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 hvilken tpe maskinen skal de settes inn? Det blir samme som før, dvs 2x Yanmar 6 syl. tekniske data RS135 Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
maia Svart 2.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2011 (redigert) Måket snø og ladet batteri Redigert 2.Januar.2011 av maia (see edit history) Link to post
Renita Svart 3.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2011 Måket snø igjen, og sjøtempen var +2 målt i overflaten. Mvh BB Link to post
Geir Hel Svart 3.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2011 I går. satt i noen vognbolter,men fant noe råte i kjølstokken så det blir litt mere arbeid på båten Endelig båt igjen Link to post
Knert1 Svart 3.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2011 Hugget is akter. Gruer meg alt til resten av uka, det er meldt "fare for snø", 40cm. Håper de værfolkene som melder regn får rett.. (Mye lettere med ferdig måkt snø) Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Bitteliten Svart 3.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2011 spekket ny båt..... snar tid for båtmesser og drømmesesongen er i gang (i andre bransjer kalles denne tiden silly season) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn