Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?

Polarn

Recommended Posts

Idag har jeg handla badeplattform til båten! =D Det ble tilslutt badeplattformen til Båtsystem sin PS65 modell! Er egentlig for båter fra 26 fot og oppover, men tenkte det er greit med en plattform som er litt større enn lillebroren PS55. Kan være greit med tanke på at jeg skal ha gummibåt etterhvert. PS65 modellen er forresten på tilbud hos Seatronic!

Idag har jeg handla badeplattform til båten! =D Det ble tilslutt badeplattformen til Båtsystem sin PS65 modell! Er egentlig for båter fra 26 fot og oppover, men tenkte det er greit med en plattform som er litt større enn lillebroren PS55. Kan være greit med tanke på at jeg skal ha gummibåt etterhvert. PS65 modellen er forresten på tilbud hos Seatronic!

Grattis :flag_bp:

Har noe lignende på min sollux men plankene trenger litt oppussing :smash:

Er kanskje litt mindre. Har ikke mål på den siden plattformen var på når jeg kjøpte båten i sommer.

Idag kom Fusion stereo og Digital Modulator tlil Eberspächeren, så i morgen da blir det full dag i båten. Kjenner at jeg gleder meg :thumbsup:

Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod.

Marex 350 Scandinavia 2007 mod. Med VP D6 350.

Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye"

Jeg er sikkelig missunnelig på deg der Astor. Min ligger på land i Jorfaldsbukta og jeg går bare å venter på at isen skal gå. Neste år tror jeg at den skal ligge i en istid havn :-)

Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod.

Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye"

Det er ganske hyggelig å låse opp styrhusdøra, sette på varmeren og kaffetrakteren. Freden senker seg etter en hektisk dag. Målet er ikke alltid å få gjort mye men litt hver dag. Dessverre er det lite med torsk og sei utenfor Toftelandet. Men mye stor sild.

Det er en fin plass å ha båt ute på Tofte. Isfritt og ledige plasser hvis du er tidlig ute med å bestille.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Takk for den Astor, ja og Tofte er ikke så langt fra Drammen da :-)

jeg har kjøpt nytt bakkestativ for pressening,pluss ny 240 grams transperang armert presenning.

ble tilslutt drittlei av og gå og rette på det vrælet som sto der fra før av :headbang:

dette har jeg tro på at skal holde.veldig kjekt og kunne pakke sammen stativet når sesongen kommer,og stue det bort i en hendig medfølgende bag.

presenningen er og helt kanon da den er gjennomsiktig,og slipper inn en masse dagslys!kjekt når man holder på og pusse opp båten!

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Zach!

Nå har ikke jeg peiling på strøm, men har jo kikket inn i noen "sikkringspanel" i båt opp gjennom åra.

Dette der viser vel en litt annen standard en hva som var vanlig på norske 80 talls bygg. Så veldig bra og oversiktlig ut.

Du har ikke ett sånnt skrekk og gru foto av det gamle?

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Skrudd ned gamleradaren og montert Garmins nye HD-radar. Har ikke fått trekt kabler enda, da jeg først må finne ut hvor de er lagt fra fly/targa og ned. Noen som vet kanskje? (Phantom 43)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Den snøen som kom i går var helt glassert i dagtidlig. Har måkt snø i HELE DAG :sweat:

Har også måkt rent rundt båten da snøen hadde nådd opp til skroget.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...