Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?

Polarn

Recommended Posts

Vinkelsliper med pad fra 3M XL-UD. 25 fine. Var en drøm å jobbe med.

Hvilken kjede selger slike 3M produkter?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

I morgen går turen til Borgen. De åpner sesongen samme dag.

Nye vimpler er hengt opp for sesongen.

img_8050.jpg

Min gode venn Børsy i Horten har laget denne fine rammen til RS-merket. Nå er alle gamle merker fjernet fra vinduene.

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Maxbo o.l. burde ha slike slipeskiver.

Mnja? Var innom Maxbo, Hjem & Hobby, Montér og Bauhaus idag og ingen hadde hørt om 3M ScotchBrite

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

Sjøsatt båten, og måtte legge den på Aker brygge, da isen er tykk og god i bestumkilen.

Hyggelig betjening, og filkk en hyggelig prat om hvordan det skal bli her nede etter ombyggingen. Hvis det blir sånn som de sier, så blir det veldig bra.

I dag har jeg gjort båten klar til påsketur; fylt vann og diesel, vasket av det verste av gørra fra vinteren, ryddet i akterkabinen (vanligvis en bod for min del), montert på autopiloten etter en liten servicerunde ... og oppdaget at fødepumpa til Webastoen ikke vil gå. Makan til timing. Virket så sent som i ettermiddag. Håper det bare er en løs ledning et sted som jeg plutselig finner ut av.

Sjøsatt båten, og måtte legge den på Aker brygge, da isen er tykk og god i bestumkilen.

Gratulerer med Sjøsetting og sessongstart Tom Rør :thumbsup:

Det var litt pussig i dag. Jeg satt på telefonen med en kompis som har kontorer på Strømmen da han kommenterte en flott og blank båt som kom ut av hallen. Han kommenterte den massive krana på trekkvogna og svanehengeren også. Skjønte straks det var båten din :yesnod:

Er det noe problem med høyden på tunneller etc ned til Oslo?

Mvh. SAP

Idag har jeg tatt turen ut i båten igjen,begynner å bli lei av aldri å se noen ende på det :nonod: Men tok med trimplanet hjem og har skrapet ned og stoffet 1 lag.. Klarte også å ryke gasswire under montering av ny konsoll,fikk montert elektrisk lensepumpe og sjekket at den virker,og selvfølgelig drukket kaffe og tatt en røyk på dekket med havutsikt :yesnod: (selv om båten er på land)

Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!
Henrik Ibsen

Gratulerer med Sjøsetting og sessongstart Tom Rør :thumbsup:

Det var litt pussig i dag. Jeg satt på telefonen med en kompis som har kontorer på Strømmen da han kommenterte en flott og blank båt som kom ut av hallen. Han kommenterte den massive krana på trekkvogna og svanehengeren også. Skjønte straks det var båten din :yesnod:

Er det noe problem med høyden på tunneller etc ned til Oslo?

Takker. Godt at folk la merke til at jeg har polert :giggle: . Ikke noe problem med tunellene, men noe særlig høyere burde den ikke vært :smiley:

Guest Avmønstret#

Byttet ut lampa I styrhustaket som hadde gjort sitt. Skulle spare strøm og kjøpte led lampe hos seasea. Sjokket etter sveiseglimtet sitter forsatt I. Det var like koselig Lys som på sykehus. Helt ubrukelig. Flytter taklampa fra dass opp I stedet og monterer sykehus/led lama Der I stedet

Takk lippert, da drar jeg til Tess på mandag. :smiley:

ad. planlegging:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...