Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?

Polarn

Recommended Posts

De siste 2 døgna har man fått vasket og impregnert kalesjen. Montert stereo.

Gitt motoren nye oljer og plugger. Vask , polering , stoffing og litt rydding i det elektriske gjenstår

før sjøsetting , skal bli allright å få testet "ny balja".

Born to fish - Forced to work!

Nada. Men det kommer. Hva tror du?

Virker som folk flest er mer opptimistiske i år... Så blir spennende å se, men så var det dette været da? Hadde tenkt meg på Båtmesse i dag, men da må jeg skifte tilbake til vinterdekk først, for her snør det :lol:

Jobber for harde livet, full kaos, har begynt på for mange prosjekter i vinter både hus og båt, båten skal opp neste helg så til da har jeg lyst og bli ferdig innvendig med båten.

Har satt på 4 nye batterisko. økt tverrsnittet på neste alle kabler untatt panel og ut til brukere, hengt opp led lampe fra biltema, satt i vedlikeholdslader og kablet ja har også testet passformen på den nye benkeplaten( se bilde) med luker e3ymynyq.jpg

Penslet rustkiller p堡lle rekkesttter og andre st嬤etaljer, ventet femten min og spylte rusten rett av s堶ar det bare 堰olere/forsegle og ferdig med den saken. Gjres et par ggr i 岥t.

Ellers har jeg tatt timetelleren ned i molekyler , spayet kontaktspray og montert igjen og vips s堶irker det og 4900.- for ny ble ikke noe av denne gangen heller.

Redigert av Enzo (see edit history)

i går: stoffa sb side, og målt VHF-antenna, funnet at den har reflektert signal på mer enn 99x utsendt signal. må få tak i plugger, tre ny antennekabel, og presse på plugger. Nærmeste pluggbutikk er 30 km unna (Permo), så det må løses på en fornuftig måte.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Har hatt en fin dag på fjorden med litt fiske og kos. Har også fått lov til å bivåne mange fine båter med hjernedøde førere, stadige forbikjøringer og kryssinger rett foran meg. Vil anslå den nærmeste til ca8-10 meter, særlig når jeg holder en fart på 12mil.

Der og da lot jeg meg rive med i et tankespill med ønsker om noe helt annet enn evig liv.....

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...