Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

Egentlig i går, men jeg prøver meg: Tømte 320 liter ferskvann i kjølsvinet. :nonod: Første tur etter vinteren, og med nyfylte tanker startet frua vannpumpa i det vi forlot hjemmehavnen. Da vi ankom Dragsund hadde vannpumpa pumpet 320 liter ferskvann ned i kjølsvinet og stod og pumpet luft. Har tydeligvis fått en frostsprengning rett etter vannpumpa, der den har en vinkelkobling i et lite søkk. Fikk pumpet ut vannet og skal se på lekkasjen i løpet av uka...

Men så ble det bare kos og gøy og morsomt med sol, flatt vann, bading, grill og en øl!

Popeye70

Popeye70

Egentlig i går, men jeg prøver meg: Tømte 320 liter ferskvann i kjølsvinet. :nonod: Første tur etter vinteren, og med nyfylte tanker startet frua vannpumpa før vi forlot hjemmehavnen. Da vi ankom Dragsund hadde vannpumpa pumpet 320 liter ferskvann ned i kjølsvinet og stod og pumpet luft. Har tydeligvis fått en frostsprengning rett etter vannpumpa, der den har en vinkelkobling i et lite søkk. Fikk pumpet ut vannet og skal se på lekkasjen i løpet av uka...

Men så ble det bare kos og gøy og morsomt med sol, flatt vann, bading, grill og en øl!

• Create New...