Jump to content

Edit History

lutt

lutt

Første runde i båten for å fikse et par ting i dag; bytte spoter i salongen til nye (med rød/hvit farge, ikke bare hvit), legge en plan for å montere plotter ute, se litt på endringer av "keyboardet" ute (avlastere m.m.). Men, endte med å lense ut drøye 10 liter diesel fra motorrommet som har dukket opp i løpet av vinteren istedet!

Hadde en lekkasje et sted i fjor sommer, ganske liten, mer plagsomt enn et problem (som sikkert kunne bli større). Klarte ikke finne den selv, så betalte noen til å fikse det hele slik at jeg selv kunne gjøre andre ting, og fikk beskjed om at den nå var i orden rett før båten gikk på land. Tydeligvis ikke helt sant. Men siden motoren ikke har blitt kjørt siden da, tror jeg at jeg skal klare finne lekkasjen selv nå...

lutt

lutt

Første runde i båten for å fikse et par ting i dag; bytte spoter i salongen til nye (med rød/hvit farge, ikke bare hvit), legge en plan for å montere plotter ute, se litt på endringer av "keyboardet" ute (avlastere m.m.). Men, endte med å lense ut drøye 10 liter diesel fra motorrommet som har dukket opp i løpet av vinteren istedet!

Hadde en lekkasje et sted i fjor sommer, ganske liten, mer plagsomt enn et problem (som sikkert kunne bli større). Klarte ikke finne den selv, så betalte noen til å fikse det hele slik at jeg selv kunne gjøre andre ting, og fikk beskjed om at den nå var i orden rett før båten gikk på land. Tydeligvis ikke helt sant. Men siden motoren ikke har blitt kjørt siden da, tror jeg at jeg skal klare fikse dette selv nå...

• Create New...