Jump to content

Edit History

Eika

Eika

Chilli Solbris skrev 57 minutter siden:

Fu er god på det der!😃😃😃

Øvelse gjør mester, eller noe i den duren :) folk flest hadde vært fornøyde med det første bildet, men jeg greier ikke og ikke få frem siste finish, hvor bra kan jeg få den? syns den blei bra med tanke på tilstanden på gelcoat'n (tynn, bulkete og oksidert) og hvordan de fleste 21år gamle askeladdene ser ut. begynner å lære litt om rubbing og polering også nå, før har kunnskapen vært gelcoat. men den store motivasjonen er når kundene ser båten for første gang etter en sånn jobb

Eika

Eika

Chilli Solbris skrev 34 minutter siden:

Fu er god på det der!😃😃😃

Øvelse gjør mester, eller noe i den duren :) folk flest hadde vært fornøyde med det første bildet, men jeg greier ikke og ikke få frem siste finish, syns den blei bra med tanke på tilstanden på gelcoat'n (tynn, bulkete og oksidert) og hvordan de fleste 21år gamle askeladdene ser ut. begynner å lære litt om rubbing og polering også nå, før har kunnskapen vært gelcoat. men den store motivasjonen er når kundene ser båten for første gang etter en sånn jobb

Eika

Eika

Chilli Solbris skrev 27 minutter siden:

Fu er god på det der!😃😃😃

Øvelse gjør mester, eller noe i den duren :) folk flest hadde vært fornøyde med det første bildet, men jeg greier ikke og ikke få frem siste finish, syns den blei bra med tanke på tilstanden på gelcoat'n og hvordan de fleste 21år gamle askeladdene ser ut. begynner å lære litt om rubbing og polering også nå, før har kunnskapen vært gelcoat. men den store motivasjonen er når kundene ser båten for første gang etter en sånn jobb 

Eika

Eika

Chilli Solbris skrev 18 minutter siden:

Fu er god på det der!😃😃😃

Øvelse gjør mester, eller noe i den duren :) begynner å lære litt om rubbing og polering også nå, før har kunnskapen vært gelcoat og hvordan man jobber med den. men den store motivasjonen er når kundene ser båten for første gang etter en sånn jobb 

Eika

Eika

Chilli Solbris skrev 16 minutter siden:

Fu er god på det der!😃😃😃

Øvelse gjør mester, eller noe i den duren :) begynner å lære litt om rubbing og polering også nå, før har kunnskapen vært gelcoat. men den store motivasjonen er når kundene ser båten for første gang etter en sånn jobb 

Eika

Eika

Chilli Solbris skrev 12 minutter siden:

Fu er god på det der!😃😃😃

Øvelse gjør mester, eller noe i den duren :) men den store motivasjonen er når kundene ser båten for første gang etter en sånn jobb 

• Create New...