tom Cognac
Da er jeg i gang med et forsøk på å støpe opp/ned, dvs legge på 300 grams fiber i taket. Jeg begynte så smått i fjor, men sykdom hindret meg i å fortsette. Det jeg fant ut i fjor var at dette er et skikkelig sølearbeid. I går var det grei nok temperatur til å støpe i (+ 19 grader i garasjeteltet, det jeg gjorde var sikkert helt feil, men foreløpig så funker det - hører gjerne på kommentarer, råd tips etc.) Det jeg gjorde i går var at jeg smurte på med rulle et "tykt" lag med polyester - lot det "tørke" et par minutter før jeg la på gl.fiber og rullet over med alu.rulla. Det ble seende sånn ut, men det satt fast - altså: det datt ikke ned :
I dag hadde polyesteren tørket helt så jeg metta gl.fiberen med polyester (og la på 2 små biter med gl.fiber). Noen som har en kommentar til denne fremgangsmåten?
Personlig synes jeg det ser brukbart ut. I morgen får jeg hjelp så da går det litt fortere - skal jo legge på 4 - 5 lag til med gl.fiber! Før jeg legger på 3mm skrogkledning og får satt inn vinduene igjen.
Hører gjerne fra noen der ute om hva de mener om denne fremgangsmåten?