Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Mayern skrev On 23.5.2023 at 9.54:

Siden Herr og Fru Optimist endte opp med å anskaffe en Alicraft Norwind som må totalrestaureres har den siste uken gått med til å pelle ut alt treverk, pillråttent, deretter skrubbe båten innvendig... Opptil flere ganger.

Vis hele sitatet  

Pippi sa veldig mye lurt - og BRA :thumbsup:

Holder selv på å restaurere en båt, begynte for 2 år siden, men sykdom satt en stopper for det i fjor. Men nå går det forover :thumbsup: Jeg visste ikke at det skulle være så mye jobb, hadde jeg visst det hadde jeg kanskje kjøpt en annen båt (med mindre å gjøre???)

Uansett - dette litte skriv til dere: Stå på, mye bra på dr. Google og her på BP, håper dere får masse hjelp og tips - følger dere gjerne videre i prosessen.

tom Cognac

tom Cognac

Mayern skrev On 23.5.2023 at 9.54:

Siden Herr og Fru Optimist endte opp med å anskaffe en Alicraft Norwind som må totalrestaureres har den siste uken gått med til å pelle ut alt treverk, pillråttent, deretter skrubbe båten innvendig... Opptil flere ganger.

Vis hele sitatet  

Pippi sa veldig mye lurt - og BRA :thumbsup:

Holder selv på å restaurere en båt, begynte for 2 år siden, men sykdom satt en stopper for det i fjor. Men nå går det forover :thumbsup: Jeg visste ikke at det skulle være så mye jobb, hadde jeg visst det hadde jeg kanskje kjøpt en annen båt (med mindre å gjøre???)

Uansett - dette litte skriv til dere: Stå på, mye bra på dr. Google, håper dere får masse hjelp og tips - følger dere gjerne videre i prosessen.

• Create New...