Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?


Polarn

Recommended Posts

bilde

cover over front vindu,cover på sidevinduer,kalesje bak inkludert nye syrefaste bøyler, nytt  heldekkende cover over flybridge ink bein for den nette sum av 25.000 kroner.Strøkent arbeid til en veldig hyggelig pris!

 

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

Hvor fikk du dette sydd beauty of aqua.. er det vennepris/spesialpris for deg eller reel pris fra systue.☺

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Fant hun på finn torget Ewa heter hun og kan nåes på telefon 94423295.litt gratis reklame fortjener de virkelig!Har aldri vært skikkelig fornøyd med kalesjene jeg har bestilt tidligere,men denne gangen satt de som et skudd.Superstram,uten en antydning til en rynke noe sted.

 

Det er stortsett manen til Ewa som syr,mens Ewa fungerer som tolk,slik at det ikke blir noen misforståelser.Fungerer utmerket!

Har inntrykk av at de har mye og gjøre(forståelig mtp prisnivå og kvalitet),samt at de foretrekker å få båten kjørt ut på kaien sin i strusshamn på askøy.Lokaler vis a vis viksund sine tidligere lokaler.

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

Har vært nede og sjekket at den har det greit i stormen. Bomteltet holder seg på plass, men det komemr fortsatt inn vann. Heldigvis skal det regner mer imorgen, så da kan jeg finne ut hvor det kommer inn vann :)

EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Link to post
Share on other sites

I dag ble de siste delen i motorrommet ferdig lakkerte. Støttestaget for dørken og sjøvannspumpe til air conditon ble knall rød :smiley:   

bilde

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

 Hei

 

Jeg fikk en dømann av svigersønnen for noen år siden, og den har vert flittig i bruk. Siste gangen jeg skulle ha den opp så kom bare halve opp. Da må man jo lage ny. Jeg brukte samme oppskriften som svigersønnen.bilde

ferdig støpt ca 5,5 kgbilde

ferdig til bruk.

Det yngste datteren i huset som har spleisa.

 

 

  Jan Martin

Redigert av Stella Ulefoss (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Byttet ut de orginale Volvo oljetrykk, temperatur og voltmeter til nye Wema målere. De gamle var noe falmet i glasset. Om noen skulle lure så er Wema målere kompatible med Volvo/Vdo sine sensorer. Tok vekk en panelovn som ikke har vært i bruk på flere år, tettet skruehullene med Bostik plastisk tre. Ble rett og slett bra!!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...