Billa Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Legger du Reload oppå voksen SAP? Sitér dette innlegget Sushi Link to post
sap_2000 Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Er planen det, ja. Blir spennende å se. Virker lovende på bilen hvertfall. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Billa Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Det er veldig fint med pionerer som deg SAP. Keep us updated!!! Nesten for godt til å være sant. Spray og tørk - holder 6 mnd! Hvem er forhandler av Carpro Reload? Sitér dette innlegget Sushi Link to post
sap_2000 Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 6 måneder er nok bare på reklame , men det rapporteres opp mot 2-3 måneder på bil vinterstid om man bruker riktige vaskemidler. Jeg kjøpte det herfra http://concours.no/quick-detailer/278-carpro-reload.html Nettbutikk og fysisk butikk i Vestby Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
REM Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Ser jo helt proft utført dette REM. Aner vi en grunderspire på egen sømstue i fremtiden.. Neppe Bergstad, men morro var det - når jeg først fikk kontroll på stramming av undertråd og det der. ;-) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Ser ut til at jeg endelig fikk stoppa den forb...a diesellekkasjen inn mot vippepumpa. Monterte ny pumpe og bend inn mot den med kon sist sesong og har aldri fått den tett. Men nå! :-) Gjenstår en ordentlig motorvask for å få vekk rester og lukt av gamle synder. Etter test og oppstart oppstod et nytt problem. Stopp knappen virket ikke... Har ikke stoppet motoren manuellt før men en god bryggenabo spratt nedi og viste meg wire og "stoppdingsen". Så da får jeg gå over kablinga fra den opp til bryter. Blir aldri arbeidsledig :-) Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Monterte og testet wakeboardstang og speil. Det funket veldig bra! Det er bra å få festet tauet høyere opp enn den innebygde vannskistanga. For ikke å snakke om at det er greit å ikke få kink i nakken når man skal holde øye med den som henger bak. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 (redigert) Det er veldig fint med pionerer som deg SAP. Keep us updated!!! Nesten for godt til å være sant. Spray og tørk - holder 6 mnd! Hvem er forhandler av Carpro Reload? Testet et hjørne på Bonus sin 37 GM nå og tok vanntesten. Gelcoaten fikk ordentlig vannskrekk :-) Nå gjenstår det å se på holdbarheten samt holde sterke vaskemidler unna. [url=http://youtu.be/_vhJbQtksdk]http://youtu.be/_vhJbQtksdk[/ul] Redigert 4.Mai.2016 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
lano2 Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 SAP, bare ring meg hvis du vil forske litt på vår båt også ! Våren på Sørrrlandet har vært våååååt..... Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Monterte og testet wakeboardstang og speil. Det funket veldig bra! Det er bra å få festet tauet høyere opp enn den innebygde vannskistanga. For ikke å snakke om at det er greit å ikke få kink i nakken når man skal holde øye med den som henger bak. Slikt speilfeste har jeg kikket etter lenge. Hvor fikk du tak i det ? Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Her: http://www.ebay.com/itm/361459051370 Det er ganske stort og har veldig vid utsynsvinkel. De ytterste segmentene kan justeres. Sitér dette innlegget Link to post
matsemann Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 (redigert) Har hentet båten på service og lagt den i båsen sin. Utrolig deilig vær på sjøen i dag, ble faktisk solbrent i toppen. Redigert 4.Mai.2016 av matsemann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Testet et hjørne på Bonus sin 37 GM nå og tok vanntesten. Gelcoaten fikk ordentlig vannskrekk Hadde vært interessant å se resultatet med vannslangetesten din hvis du hadde to tilstøtende flater, en preparert kun med Collinite 925 og den andre med CarPro Reaload. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
fredsjo Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 I går riktignok men; skrudd av vindskjerm og våtslipt vekk masse rustvann som hadde sneket seg inn mellom gelcoat og plexiglasset. Så polert opp med maskin. Kilden til rustvannet var et GPS-feste som tidl. eier har skrudd på med vanlige treskruer... Som forøvrig var et hel.... å få ut. Og gått over alle plastdekslene på motoren med polish og lakkforseglet dette. Ble som en ny motor kontra det som var! Så nå gjenstår det bare å rubbe båten utvendig og få forseglet denne og, så er den klar for sjøsetting! :D Sitér dette innlegget Link to post
fredsjo Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 I går riktignok men; skrudd av vindskjerm og våtslipt vekk masse rustvann som hadde sneket seg inn mellom gelcoat og plexiglasset. Så polert opp med maskin. Kilden til rustvannet var et GPS-feste som tidl. eier har skrudd på med vanlige treskruer... Som forøvrig var et hel.... å få ut. Og gått over alle plastdekslene på motoren med polish og lakkforseglet dette. Ble som en ny motor kontra det som var! Så nå gjenstår det bare å rubbe båten utvendig og få forseglet denne og, så er den klar for sjøsetting! :D Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Polert dreggen... Og, ja! Tok skroget også Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Lars Martin Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Skrapt ferdig den ene siden. Og halvveis på den andre... Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Andboats Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Polert dreggen... Og, ja! Tok skroget også Ble meget bra! Kan jeg spørre hva slags middel du brukte på dreggen? Sitér dette innlegget Link to post
tnorderu Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Synes litt synd på båten, og meg selv da den fortsatt står på land. Tok en liten økt med polering i stedet for båttur. Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Båtsesongen 2016 er endelig i gang! I går ble skuta sjøsatt og i dag ble den hentet i Drøbak med kurs for hjemmehavnen. Det ble en våt tur med metersbølger og motsjø. Turen forløp greit, men det var deilig å komme i havn. Nå gjenstår det bare å vaske litt innvendig og fylle båten med ting og tang. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Windy37GM Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Ble meget bra! Kan jeg spørre hva slags middel du brukte på dreggen? OneStep Compound 67 :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Jangul Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 6 måneder er nok bare på reklame , men det rapporteres opp mot 2-3 måneder på bil vinterstid om man bruker riktige vaskemidler. Jeg kjøpte det herfra http://concours.no/quick-detailer/278-carpro-reload.html Nettbutikk og fysisk butikk i Vestby Ligger en litt sliten Scand 25 på F44...bare å slå deg løs Sap :)))))) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Er dette samme greiene ? http://m.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=31829484 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
ErikThonhaugen Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Sjøsatt! Alt nytt virker og ingen lekkasjer ..som jeg har merka.. Sitér dette innlegget Link to post
ElGapitan Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Demontert tmc septikpumpe, erstattet med manuell membranpumpe fra evesco. Sannsynligvis tømt tanken helt for første gang siden jeg fikk båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.