Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?

Polarn

Recommended Posts

Den linken kunne jeg tenkt meg også  :thumbsup:

Er dette kameraet vanntett ?

https://www.wish.com/search/rear%20camera#cid=53eaf65f9020ee3a715a75d8

Dette ser likt ut det jeg fikk i posten. Det fulgte tom hullsag med i esken. Pris kr. 79.-.

Det tok 1 1/2 mnd før det ankom meg på Posten.

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Testet flyebridgen, ble en øl i sola med topplue. Kjempe stemning når jeg fortøyde på kommersøya i sande, da det lå en båt der fra før. Bålpanne og kos. Båt er deilig om vinteren også. Har fellt inn en downlight i gangen inn til doen i dag.

Båt er livet.

ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin..

Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann

Vært å kikket på hvordan jeg best skal kunne lage en liten hylle til briller og klokke over senga, slik at jeg slipper å vekke fristerinnen for å se hva klokka er.

Sover så godt i båt at jeg ikke har formening om kl er 0600 eller 1000 på formiddagen.

Tenk å stå opp kl 0600 helt uten grunn, for en skjebne :-)

Redigert av HAIK (see edit history)

Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig!

Besøkt båten. Observert at været ikke har gjort ugagn, annet enn å riste i kalesjen så en ball under kalesjekanten akter (for å sikre ventilasjon) var løsna og lå inne i båten. Den kom tilbake på plass. Isolasjonsmattene oppå kalesjen ligger trygt og godt, ingen kondens på undersiden av kalesjen. Så blir det vel en tur over helga for å kjøre motor en stund.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...