Sinvano Svart 9.Juni Link til dette innlegget Svart 9.Juni Etter mye skraping, og pussing fikk jeg lagt ferdig siste lag med primer idag. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 29.Juni Link til dette innlegget Svart 29.Juni Kjedelig dag med mye vind. Perfekt til å ta en runde med polering av kalesje vinduer. Litt slitt aktervindu, med de andre ble bra Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
subwoofer Svart 30.Juni Link til dette innlegget Svart 30.Juni Hva bruker du? Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 30.Juni Link til dette innlegget Svart 30.Juni Meguiars Plast X, vasker med litt grønnsåpevann først. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
shipahoy Svart 4.Juli Link til dette innlegget Svart 4.Juli Glemt å åpne en kran... Sitér dette innlegget Link to post
mthoms Svart 4.Juli Link til dette innlegget Svart 4.Juli 23 minutes ago, shipahoy said: Glemt å åpne en kran... Det har jeg også prøvet. Husk, at de manglende stykker formentlig følger tyngdekraften. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 5.Juli Link til dette innlegget Svart 5.Juli Brukt regnværsdagen med hodet ned i bunnen av båten i stikk kabin. Preventiv rens av dusj sump pumpa. Skulle tro de legger seg i selen for å gjøre det vrient å jobbe på. Ikke lett å komme til. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
ttyridal Svart 5.Juli Link til dette innlegget Svart 5.Juli (begynte riktignok her om dagen) Justert ventiler på 2 stk kad-44 for første gang 💪 Rimelig fornøyd med meg selv (som liker loddebolt bedre enn skrutrekker) men føler det gikk ganske greit - og god tro på at det ble riktig 😀 Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart Tirsdag 18:48 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 18:48 Lå på Borgen i forrige uke, lå mot fast brygge da det, som VG ville skrevet, kom monsterbølger fra passerende båt. Fender klarte å rive løs pyntelista langs skroget. Festene ble selvsagt ødelagt. Så litt mørt på livet akkurat da.. Fant sjøtemuffer som passet nesten utenpå de ødelagte festene. Med saging, skjæring om mye pussing ble de limt på. Her er herligheten montert igjen. Skikkelig knotejobb Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Tom Rør Svart Tirsdag 20:14 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 20:14 Byttet forbruksbatterier. Det er klart at det hadde vært lurere å bytte dem hjemme før ferien, enn i Swinoujscie i polen halvveis i ferien Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart Torsdag 10:12 Link til dette innlegget Svart Torsdag 10:12 Skjer jo alltid noe i båt. Brytepinnen på baug thruser knakk da vi la til i Son i går. Tror kanskje det var min egen skyld, skiftet retning for raskt. Brytepinne har jeg heldigvis på lager, og jobben har jeg gjort før, et par år siden. Det er ganske trangt, men velassortert verktøykasse hjelper Thruster bor nede under køya. Heldigvis kommer jeg til alle skruene rimleig greit Her er ny pinne satt inn Gammel morro Hele operasjonen tok vel 2,5 time. Nå er det ut å kjøpe ny reservepinne Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
TrikkerN Lønning Svart 15 timer siden Link til dette innlegget Svart 15 timer siden Fikk koblet opp siste "skjerm"(nettbrett). To Samsung nettbrett med Skippo. Samsung nettbrett som som viser hele Victron familien. Og tankmåling. Samt en mindre hyggelig jobb - Tett septik.. For en jæ**a grisejobb 😅 Etter mye staking, suging med våtsuger osv, ble løsningen Mudin i 24t++ deretter kokende vann, da løsnet proppen. Fremover blir det ikke Lambi..! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.