Jump to content

Hva har du gjort med båten i dag?

Polarn

Recommended Posts

TrikkerN Lønning skrev for 1 time siden:

Det blir noe som løser seg vesentlig bedre opp i vann hvertfall!😅

Og en god instruks til vår datter på 5. 😊 

Jeg har gjort tester på det der. Alt dopapir av nypapir er bra. Lamborghini er ikke noe verre enn annet. Tvert i mot. Test ut selv!

Ta ett ark av de du vil prøve og legg i bløt. Gjerne et glass med lokk. Rist og se hva som løser seg kjappest opp i vann. 
Jeg har brukt nypapir av diverse slag og aldri hatt et problem. Alle mine gjester får beskjed om å sløse med vann i do! Har aldri hatt tette dasser! Og nå har jeg bodd i båt i ti år. 
Tror du kan friskmelde Lambi! ☺️☺️

Men alt av returpapir er fy-fy! Det inneholder for mye lim og løser seg ikke så fort opp. 
Og om man ønsker spesialpapir har jeg det i sortimentet. Men det er nok bare mer dyrt enn så mye bedre…….. Lykke til med åpne dasser!👍👍😂😂

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Chilli Solbris skrev 15 minutter siden:

Jeg har gjort tester på det der. Alt dopapir av nypapir er bra. Lamborghini er ikke noe verre enn annet. Tvert i mot. Test ut selv!

Ta ett ark av de du vil prøve og legg i bløt. Gjerne et glass med lokk. Rist og se hva som løser seg kjappest opp i vann. 
Jeg har brukt nypapir av diverse slag og aldri hatt et problem. Alle mine gjester får beskjed om å sløse med vann i do! Har aldri hatt tette dasser! Og nå har jeg bodd i båt i ti år. 
Tror du kan friskmelde Lambi! ☺️☺️

Men alt av returpapir er fy-fy! Det inneholder for mye lim og løser seg ikke så fort opp. 
Og om man ønsker spesialpapir har jeg det i sortimentet. Men det er nok bare mer dyrt enn så mye bedre…….. Lykke til med åpne dasser!👍👍😂😂

Jeg har i ettertid snakket med flere angående Lambi og flere har hatt problemer med dette. 

Kjenner til testmetoden, forresten 😉

Resirkulert kjenner jeg til er et problem.

Jeg har tidligere benyttet "spesial" papir fra BT. Det har i hverfall ikke resultert i den drittjobben jeg fikk nå.😅

Ryddejobben etter er forøvrig det som er mest styr. 😅

TrikkerN Lønning skrev 8 minutter siden:

Jeg har i ettertid snakket med flere angående Lambi og flere har hatt problemer med dette. 

Kjenner til testmetoden, forresten 😉

Resirkulert kjenner jeg til er et problem.

Jeg har tidligere benyttet "spesial" papir fra BT. Det har i hverfall ikke resultert i den drittjobben jeg fikk nå.😅

Ryddejobben etter er forøvrig det som er mest styr. 😅

Bare si i fra så skal du få BP pris på dasspapir!😁😁😁🤣🤣🤣

Mvh

Chilli Solbris

TrikkerN Lønning skrev 10 minutter siden:

De kjøper nok enormt kvantum. 

Jeg vil uansett skryte av Mudin, dret funket bra!😊

Muffin gjør en gnistrende jobb! Har åpnet tett vask i gammelt hus med det!😃

Mvh

Chilli Solbris

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...