Pondu_s Svart Mandag 21:22 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:22 Sjekket presseninger og opplagsstativ.. flere i båthavna som har mista pressening i vinden som var og på en var stativet kollapset på. Ga selfølgelig beskjed til uheldig båteier Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart Mandag 21:26 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:26 Montert ny salong! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
index Svart Tirsdag 08:50 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 08:50 Lekkert, @Chilli Solbris! Jeg for min del er fornøyd med at båten startet så jeg kom meg på jobb. Litt uvant med åtte minus, men man venner seg til det. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.