hifo Startet 5.April.2010 Del på Facebook Startet 5.April.2010 Noen som kan anbefale en kalesjemaker i aust agder=?? skal ha ny skreddersydd . Fant et gammelt spørsmål fra meg , som i disse dager er mere relevant en tidligere. skal ha en spesialsydd kalesje til min hifo , og den gamle passer svært dårlig , så antar den ikke funker som mal. derfor bør de komme til meg å ta mål. Hvem ringer jeg for slike oppdrag? og er det noen som vil være med å spleise? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Link Svart 5.April.2010 Del på Facebook Svart 5.April.2010 Disse kan kanjse hjelpe deg Grimstad Sko & Kalesje. Dem lagde ny kalesje til meg i sist sommer, å jeg er fornøyd. Dem kom til tvedestrand å tok mål å lagde mal. Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.April.2010 Del på Facebook Svart 5.April.2010 En kamerat brukte også disse, resultatet ble meget bra. Regner med du har snakket med Sagen i kristiansand. de har og mange maler. Ehhh Vet at krsand er i vestagder.. men Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
hifo Svart 5.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2010 kristiansand er nærme nok. takker for svar,. Ringer i morra til grimstad og ser om de har tid. Den gamle mener jeg er en sagen kalesje. men den passer aldeles ikke lengre fordi hele vindskjermen er byttet og forandret i forhold til orginalen. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
hifo Svart 6.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2010 Ho på Grimstad sko og kalesje tok saken. gav henne noen mål til ett grunnlag for et ca prisoverslag. blir spennende å se om det blir mye over 20000kr..:-( Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Link Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 til min båt kom det på 13000 hvis jeg ikke husker feil. Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Retox_93 Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Grimstad Sko & Kalesje skulle ha 15.000 får å lage ny kalesje til ein hanto 22. Ble litt mye. 13.000 ville en annen i Grimstad ha får kalesje. 3 km fra sentrum ca E skal kjøpe ny kalesje hos Agder kalesje i Kristiansand til ca 10.000. De reiser hen å tar mål av båten. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Til en biam 820 kom det på ca 14 k. det var en standard kalesje i svart. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
hifo Svart 7.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2010 fytti helv... . 25000kr når jeg var ferdig med prutingen.. For kun kalesje. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Å du hildrande du... den spesialbestillingen, var det med gulltråd... og diamanter innsydd...??? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
rmyra Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Ring til Hilde Mostad på "Sting". Tror ho ordner slikt. Ho holder til på Sevik Sitér dette innlegget Link to post
peppen Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Sjekk også med han her i Grimstad, gjorde en bra kalesjefix for meg for et par år siden. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 8.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2010 tar hilde mål og syr kalesjer altså Roger? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
hifo Svart 8.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2010 Og ja , skal ha border av hvitt gull med safirinplanterte rubiner. :-) Saken er at kalesja er omtrent dobbelt så stor som en snekke kalesje.. mener den er 4,5 m bred på det bredeste og 7,5 meter lang. med 6 vinduer og 8 glidelåser i tilleg til den som deler hele kalesjen. og hun reiser fra grimstad og hit for å ta måla som må til. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
rmyra Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 tar hilde mål og syr kalesjer altså Roger? Ho snakka ifjor om at ho skulle i opplæring for å begynne med å sy og ta mål av kalesjer.Tidligere tok ho bare reperasjoner, mens ho hadde ei som sydde nye og tok mål for ho. Ho ordna ihvertfall slikt før Men vet ikke åssen ho er på pris. Men har ihvertfall hatt hyggelige priser på båtputer og slikt Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 18.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2010 Da har sissel på grimstad sko og kalesjeservice vært i gjerstad og tatt mål av båten . hun og mannen oppholdt seg i båten i nesten 3,5 timer. Forstår at dette blir "dyrt". jeg valgte meg en marineblå kalesje.. tror dette blir knall. ho trodde den skulle være ferdig før 17mai. og det håper jeg forgudskyld for jeg reiv av den gamle kalesjen og pælmet den på bakken med råtne sømmer. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.