jensemann2 Startet 5.April.2010 Link til dette innlegget Startet 5.April.2010 Noen nsom vet hvilken diameter det er på hullet til tank giverne (toppmonterte) fra biltema? Skal lage til et rør på jobben for å ha parallelt med tanken, og ha giveren nedi røret. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 9.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 noen? Biltema gidder ikke å svare på epostene mine.. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Mener det er 52mm, men kan sjekke dette 100%sikkert i morgen formiddag, men jeg er ganske sikker på at det er 52mm invendig på gjengene i tanklokket Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Eppa Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Instrumentene til Biltema ligner veldig på Wema sine og jeg antar at Wema er produsenten. Da er det sannsynlig at giverne også kommer derfra. Kanskje kan det være hjelp å finne her: Wema tankgiver Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.