Frank Allan Startet 5.April.2010 Link til dette innlegget Startet 5.April.2010 Hei. Har en sønn som vurderer å kjøpe en skøyte for å bo i. Han har sett seg ut ett prosjekt som heter eller har hett Uløyfisk, 64 fot. Den ligger nå i Lindesnes. Tror den kom fra Lenangen eller Lenvik i Troms. Er det noen her på forumet som kjenner til denne skuta? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 5.April.2010 Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...&sid=xz8had Fant denne linken. Den var stor. Skal det også brukes på sjøen? Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 5.April.2010 Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 det finnes mange hobbyer bl.a er det en egen gjeng som driver aktivt med å bygge opp arkiv og info om fiskebåtene våre. vil ikke legge ut navn og tlf nummer her , men litt kreativ googling bør finne dem, og det de ikke har greie på , er det for sent å finne ut. ønsker lykke til med utfordingene som venter. Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 5.April.2010 Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 på et annet forum virker det som noen kjenner båten, http://www.stp-norway.com/phpBB3/viewtopic...p;sk=t&sd=a Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 5.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 Den var stor. Skal det også brukes på sjøen? Ska vel brukes til bolig. Han har ikke papirer til å gå med den heller foreløpig. Må nok ty til faren. Sitér dette innlegget Link to post
fant 1 Svart 5.April.2010 Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 hei kjenner ikke historien men jeg var i mandal og kikket på den i høst da den var på slipp.synes skroget under vann så rimmelig ok ut.dog ikke helt uten skader .var mye å gjøre etter min oppfatning men det har han vell regnet med. kan bli god plass.jeg ble litt skremt bare av oppryddnings arbeidet og fjernin av gammelt fiske utstyr spesielt siden jeg ville blitt alene om det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.