nordan family 27 Startet 6.April.2010 Del på Facebook Startet 6.April.2010 I monteringsveiledningen på min radar skal jeg legge på plass et tau og en gummidings - merk den uthevede skriften: Men hva i all verden for slags funksjon har denne? Er det noe praktisk - eller for at man i ettertid skal se at det er en amatør som har montert radaren og pent lagt på plass en tau-stump som proffene ikke ville ha gjort? Tauet virket til å være en vanlig nylon tau med en gummidings i enden som skulle kveiles pent sammen som vist på bildet. Før dette ble gjort var tauet surret rundt den samme gummidingsen. Jeg forstår ikke hva som er den praktiske konsekvensen av å rulle ut tauet og legge det på plass igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Transportsikring. Grei å ha hvis antenne skal på service en eller annen gang... Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 6.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2010 Lyder jo logisk. Men den sikret jo ikke noe på vei fra produsent til butikk og til butikk til meg slik den lå når jeg tok den ut av pakken Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Det er ikke en startsnor da, slik at den kan brukes også om du ikke har strøm på batteriet? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Vidar B Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Hei Framtia! der forlenget du livet mitt med minst 1 måned. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Hvor er den andre enden av tauet festet? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Mener den ligger løst og er i tillegg festet i lokket, slik at du ikke mister lokket når du står høyt oppe i mast elns og monterer/demonterer. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 6.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2010 festet i bunnen den lille oppbevaringsplassen som avbildet for å kveile tauet i. Så nesten ut som festet var en liten kabelklemme eller lignende. Ikke festet til lokket. den andre enden er festet i en liten gummisak som holder tauet nede, jf bildet. Mulig det kan festes til lokket - kikket ikke nærmere etter om det var noen slik mulighet. Men beskrivelsen i monteringsanvisningen av at dette var så veldig viktig kan jeg ikke forstå. Slik den var kveilet opprinnelig var den minst like ute av veien for andre ting enn slik den er nå. Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Skal festes i lokket og i antennedeksel,så dette er sikret mot å falle ned ved demontering/montering Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.