Eirik84 Startet 7.April.2010 Link til dette innlegget Startet 7.April.2010 Hei! Får i disse dager lagt ut flytebrygge på hytta, og lurer i den forbindelse på hvor mye plass jeg bør ha mellom utriggerene. Båten er 2,5 meter bred og det ligger forholdsvis skjermet til om det skulle ha mye å si. Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
aquila 2 Svart 7.April.2010 Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 Du bør ha min. 3 m mellom utriggere målt fra senter til senter. Lysåpning blir da stor nok til bredden på din båt. Hvis det var mulig ville jeg hatt 3.5 m. Da får du god plass, og har mulighet for større båt også hvis det skulle bli aktuelt. Sitér dette innlegget Link to post
Radioinspektøren Svart 7.April.2010 Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 Hei Husk også at du skal ha plass til fendre på begge sider. Det blir fort trangt! Sitér dette innlegget Mvh Lars Røksund Radioinspektør Telenor Kystradio Link to post
Eirik84 Svart 7.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 Takker for svar! Iom at det er litt plass, så blir det nok 3,5 meter innvendig bredde for å ha litt god plass, og evt plass til litt bredere båt i framtiden :) Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Vi bruker å legge til 60 cm til største båtbredde og bruker det som senteravstand på utliggerne. En gangbar og en ikke gangbar utligger. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
egro Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Der jeg ligger så praktiserer vi båtens bredde + 0,5 m Sitér dette innlegget Carat 7400 1987 solgtNimbus 28DC 1987 solgt Skuteløs Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.