Nightlife Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Det var nesten ingen alternativer som passet til meg, så jeg hoppet av i midten. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Jeg ville nok anbefalt trådstarter til å komme aktivt på banen og be om litt hjelp til å lage en noe mere vettug undersøkelse og deretter prøve en ny runde for denne undersøkelsen vil aldri verden holde mål til en bachelorgrad! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
avsluttet Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 synes dette var greit nok. Greit med få spørsmål, blir spennende dette. Sitér dette innlegget Link to post
glad Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Vi vil undersøke kunnskapsnivået til ”småbåtførere” i forhold til navigeringen rundt større fartøyer langs norskekysten. Kjenner de godt nok til sjøveisregler, manøvreringsbegrensninger? Tar båtførerprøven for seg denne problemstillingen? Vil ikke avsløre for mye da dette kan påvirke resultatene av undersøkelsen. Jeg stiller spørsmåltegn til hvorvidt svarene dere får kan være representative. Hvis man ikke vet svaret på "kunnskapsspørsmålene" så vil man vel mest sannsynlig avbryte undersøkelsen da man ikke vil "inrømme mangelen av kunnskap ovenfor seg selv". Utover det så har jeg svart på mange spørreundersøkelser med dårligere formulerte spørsmål :-) Sitér dette innlegget Link to post
triggerhappy Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Questback.com ?Firma som selger spørre undersøkelser til b.a Tandeberg, Ernst&Young osv? kan jo hende dette er noe som skal benyttes komersielt:) Questback er helt stuerent, det er bare en side hvor man kan sette opp spørreundersøkelser, og benyttes hyppig av studenter. Etter noen høyskolekurs i statistikk og metode føler jeg meg trygg på å si at denne undersøkelsen ikke har blitt gjort av et markedsbyrå, eller vil bli kjøpt av et Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Denne undersøkelselsen hadde et tydelig fjortisspreg, ikke imponert Her synes jeg trådstarter bør tenke seg om en gang til, kansje lage en mer seriøs undersøkelse som en poll her på båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Vi er to studenter som jobber med vår bachelor i Nautikk. synes dette var greit nok. Greit med få spørsmål, blir spennende dette. Så du synes denne undersøkelsen kvalitetsmessig holder til avslutning på en universitetsutdannelse i nautikk? Tror faktisk at det i denne saken er langt bedre for trådstarter at han får ærlige svar heller enn bare høflige svar, etter mitt syn! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Blue_Dragon Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Jeg vil anbefale at dere starter med og kalle småbåter for fritidsbåter. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 (redigert) Så du synes denne undersøkelsen kvalitetsmessig holder til avslutning på en universitetsutdannelse i nautikk? Jeg har jo ikke peiling på hvilken sammenheng den skal brukes, om det er en del av en hovedoppgave eller hva. Om jeg skulle tippe vil jeg tro at denne undersøkelsen ikke oppsumerer hele deres utdanning. Dette er jo bare en kort undersøkelse på hvordan de forskjellige båtførerne oppfatter nyttetrafikk, skjønner ikke hvorfor noen tar sånn på vei for det. Redigert 10.April.2010 av traust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.