agurkus Startet 8.April.2010 Del på Facebook Startet 8.April.2010 Jeg har anskaffet meg en båt Nordkapp 760 (25 fot) i Oslo området, som jeg gjerne ville ha fraktet til Kristiansand. Er det noen som vet om dette er mulig å anskaffe en båttilhenger (leie) i en slik størrelse, og det tilfellet, hvor...? Takker for alle tips. Hilsen Magnus M. Sitér dette innlegget Link to post
barentz Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Her er en, du finner flere.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/an...nnkode=13466448 Sitér dette innlegget Link to post
softneck Svart 8.April.2010 Del på Facebook Svart 8.April.2010 Mitt tips: Gå den hjem på sjøen ....hvis båten er iorden da.... Gjorde dette selv i høst. Flott tur Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Hvorfor ikke sjøveien? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.