Tintin Startet 9.April.2010 Del på Facebook Startet 9.April.2010 Er på jakt etter reservesett til et par redningsvester (regatta og HH). Ut fra vekta på patronene, ser det ikke ut som jeg trenger å bytte disse, og jeg regner med at det bør være nok å bytte cellusosetabeletten (evt. pakning). Er det mulig å få tak i kun tabelettene uten å kjøpe hele settet? Evt. hvor? Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Marida Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Dette bør du ikke gamble på, kjøp hele settet Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Hvorfor det? Så lenge patronene holder vekta og ikke er rustne, så skal de jo være helt OK? Hvorfor kaste noe som er i orden? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tintin Svart 9.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2010 (redigert) Marida: Betyr det at en patron som er hel og veier det den skal, likevel kan være defekt? Redigert 9.April.2010 av tjeh (see edit history) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
atvv Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 vekta står på patronen. Sitér dette innlegget Link to post
Zhik Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Hei! Jeg kan skaffe deg kapsler. Du må finne ut om det er Halkey Roberts utløser eller United Moulders mekanisme. Det er ikke så mye å spare på bare å kjøpe kapsel. Vil du ikke ha en gasspatron i reserve ombord i tilfelle vesten blir utløst ved et uhell? Jeg har selv alltid flere komplette sett ombord. Send meg gjerne en IM, hvis du ønsker mer info. Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
Marida Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Marida: Betyr det at en patron som er hel og veier det den skal, likevel kan være defekt? Bare det at det er tvil om det er nok til at jeg kjøper hele settet. Hva andre gjør får de mene selv. Skal aldri behøve å måtte si i ettertid at ..... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.April.2010 Del på Facebook Svart 9.April.2010 Bare det at det er tvil om det er nok til at jeg kjøper hele settet. Men det er jo ikke noen tvil om det! Holder patronen vekten, betyr det at den innholder nok gass til å blåse opp vesten! Hva er problemet da? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tintin Svart 9.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2010 (redigert) But anyway: Jeg fant tabelettene på en av båtbutikkene her i strøket. Tnx! Til shik: Godt råd, det å ha et ekstra sett liggende. Og så er det greit å kaste en av ungene utfor ripa med vesten på seg (når det likevel er tid for sjekk), slik at de får lære hvordan en slik vest oppfører seg. Det har vi gjort med en av vestene (og ungene ) Redigert 9.April.2010 av tjeh (see edit history) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.