mikki Startet 9.April.2010 Link til dette innlegget Startet 9.April.2010 Hei. Skall kjøpe fester/oppheng for gummibåt til en Bavaria 33 sport, noen som har erfaringer med ka som passer best til disse båtene? (ca 65-70 cm fra vannflaten til topp badeplattform) - snappdaviter? - teleskopdaviter? eller andre erfaringer. mvh Mikki Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 http://www.tender.no/gummibat.htm Modell: RS110OS - Offset Disse funker sikkert bra på din båt som er så høy på hekken Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
free Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Det er vel dette som kansje er de gildeste. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 free! Jeg gikk inn på hjemmesiden, og fikk beskjed om at den var under oppbygging. Kontaktadresse står til Tore@marineutstyr.no, men den adressen får jeg beskjed om at ikke virker. Jeg har tidligere forsøkt å kontakte dem med dårlig hell. Noen som vet om firmaet fortsatt eksisterer, og om de har en oppegående mailadresse? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Blue_Dragon Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Jeg anbefaler Snapdaviter på en relativt liten båt. Har selv prøvd noen annet og må nå bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.