MH OP Startet 10.April.2010 Link til dette innlegget Startet 10.April.2010 Skal bunnsmøre båten i dag (glassfiber, skjærgårdsjeep)! Har vasket hele skroget og fått vekk gamle resten fra forrige sessong. Bunnsmører med hvit selvpolerende bunnsmøring. Bør jeg bruke grunning før jeg bunnsmører, eller er det bare å male over den gamle uten grunning? Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
MH OP Svart 10.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Håper noen tar seg tid til å svare fort, har lyst å komme i gang med bunnsmøringen i dette nydlige solskinnværet Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
Mouche Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Hvis det er selvpolerende bunnstoff fra før av så er det bare å fortsette med det. Ikke nødvendig å hverken fjerne det som er der fra før av eller å prime. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
MH OP Svart 10.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Hehe, det var godt å høre. For nå er jeg akkurat ferdig å bunnsmøre uten å bruker primer først! Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.