stenearild Startet 10.April.2010 Link til dette innlegget Startet 10.April.2010 Jeg kjøpte en brukt Simrad AP 11 autopilot som jeg nå har installer i min 25 fots sjark. Jeg har kommet så langt at jeg har kjørt testen for rorutslag, men når jeg kommer til test av rormanøvrering stopper det opp. Jeg får feilmelding, hudraulikkpumpa som er en reversibel type starter ikke. Er det noen som har kjennskap til denne typen autopilot? Sitér dette innlegget Link to post
Lind Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Har du en meny der du setter hvilken type pumpe du bruker? reversibel eller konstantgående. Kan være der feilen ligger.det er jo forskjellige tilkoblinger på disse to.står den koblet til en revrsibel, og den er satt opp for konstantgående, så tror jeg ikke den klarer å drive pumpa. da er det jo bare magnetventiler den skal styre. en mulig feil. MVH Lind Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.