båtergøy Startet 10.April.2010 Link til dette innlegget Startet 10.April.2010 (redigert) Hei! Jeg leter etter en kortstammet 40 HK båtmotor til min 14 fots båt. Leter stadig på finn.no, men er sjeldent jeg finner kortstammede 40 HK, de aller fleste er langstammede, eller de er solgt... Noen som har noen tips om steder der man kan finne gode motorer til en overkommelig pris?? Redigert 10.April.2010 av båtergøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Du kan jo prøve markedsplassen her på BP https://baatplassen.no/p/showcat.php?cat=11 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
MH OP Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 www.autodb.no Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.