Christian_V Startet 11.April.2010 Link til dette innlegget Startet 11.April.2010 Hei, Jeg er på jakt etter en Draco 20-23 i år, og har for øyeblikket en på hånden. I den sitter det en Volvo Penta 434, som skal være overhalt i år. Jeg har en god tone med selger, og det er nok ikke så mye som skal til før det blir en handel, men jeg finner svært lite informasjon om denne motormodellen. Er det noen som kjenner Volvo Penta 434? Søk på Google gir en hel del svar fra det ganske utland, men jeg kunne godt tenke meg råd og informasjon herfra. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 (redigert) Etter en kjapp googling ser eg dette er GM sin 4.3 - 262cid V6 brukt av både VP og Merc. i en årrekke og er fortsatt i bruk. Så skal i teorien være like skuddsikkert som andre GM produkter. Betegnelsen 434a i 1992&93 og 205 hk. Instruksjonsbok er tilgjengelig for nedlasting på Vp's hjemmesider Redigert 11.April.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christian_V Svart 11.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Flott! Takk skal du ha, Korsnes. Du skriver den er skuddsikker, er det spesielle ting man bør kontrollere? Denne er ferskvannskjølt. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Er den nyoverhalt.er det ikke så mye annet enn å kjøre den inn og lytte etter ulyder.Regner med at det er div skruer og muttre som må ettertrekkes etter en viss gangtid Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
lassepelle Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Høres ut som koden omc brukte på sine motorer. 434 blir jo 4.3 med 4 porters forgasser som gir 205 hk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.