klugg Startet 11.April.2010 Link til dette innlegget Startet 11.April.2010 Har engbovinsj som piper kontinuerlig fra kontrollpanelet, korte støt. Det begynte i vinter engang. Merker nå at sensoren som trigger dette påvirkes av at jeg banker på selve vinsjen. Hva kan dette være som trigger pipingen? Vet det er noe temperatur-sensor, men nå er det jo 15 grader... På tide å åpne den for ettersyn uansett, kanskje. Hva bør jeg gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Jeg hadde slike korte pipinger fra fjernkontrollen på min Engbo. Sendte den inn og fikk ny på reklamasjon. Opplever at Engbo har en flott service, så start med å ta en telefon og beskriv problemene. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
klugg Svart 11.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Hmmm.. Denne er vel fra 80-tallet, så hvis det byttes på reklamasjon blir jeg svært overrasket. Men jeg tror det er en alarm for noe.Men den virker jo... Sender engbo en epost jeg. :) Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Enig i at det nok vil være spesielt hvis du får ny vinsj. Min erfaring, riktignok endel år gammel, er også at Engbo gir nyttige tilbakemeldinger. Skikkelig trist at de i en periode fikk sitt gode navn og rykte skadet av bruktbåtforhandleren med samme navn, men såvidt jeg har forstått er de nå ute av "soga" og godt er det! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
klugg Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 Det er alarmen for høy temp som slo inn en vinterkveld. Den piper når den mangler kontakt. Altså har jeg hatt et ledningsbrudd i en skjøtehylse på denne ledningen i vinsjen.Merket at jeg kunne dunke på vinsjen og fremprovosere dette ledningbruddet. Enkel sak å fikse. Fikk forresten tips fra Engbo om at jeg kunne koble ut denne alarmfunksjonen på koblingsboksen, det var visst ikke stor sjans for farlig varmgang, men det var jo ikke svære jobben å fikse det inni vinsjen. Greit å åpne den og få tatt tingenes tilstand i øyesyn uansett. Veldig god imøtekommenhet og service fra Engbo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.