rolk Startet 11.April.2010 Del på Facebook Startet 11.April.2010 Hei. Jeg er ny på havet, og trenger reisetips på hvor det går an å reise på turer. Kunne vi i bergensområdet komme med reisetips i denne tråden. Jeg synest det blir vanskelig med en tråd for hele landet. Håper vi kan få det til. Skriv i vei folkens. Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 11.April.2010 Del på Facebook Svart 11.April.2010 Denne helgen skal jeg ingenting spesielt, men det er veldig fint rundt hjellestadområdet med bjelkarøy, friøyen og korsholmen Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 På vei til Oscarsborg. Skal bli deilig og få slappet av litt :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Det var en lang helgetur... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Oops..... Feil tråd, lol. Søkte bare på "hvor går ferden" og var litt rask i avtrekkeren :) SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Laholm Svart 10.Mai.2013 Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 Til Ukraina med klær til barnehjem. Første etappe (som kanskje er in-topic for BP) med Fjord Line til Hirtshals, første del relevant).Underlig åse kjente farvann fra denne båten. Jeg var en av de få som reagerte på at fergen la seg sidelengs under Askøybroen. Det viste seg å være pga pick-up øvelse. I min verden er det forventet at alle ombord blir gjort oppmerksom på årsaken for at man legger seg sidelengs i planlagt seilingsled, tydeligvis ikke så for Fjord LIne. Når det er sagt, så er det selvsagt positivt at de kjører sikkerhetstrening for mannskapet Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.