xQWERTYx Startet 11.April.2010 Link til dette innlegget Startet 11.April.2010 Hei! Jeg har vurderer å kjøpe meg en 14 fots båt uten motor som ligger i Oslo og lurer på om noen har noen forslag til hvordan den kan fraktes til Bergen? Gjerne så billig som mulig og raskest som mulig. mvh XqwertyX Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 rimeligste er vel å hente selv. Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 hvis du har en tilhenger, bruk den. har du ikke, har jeg INGEN anelse, blir vel litt dumdristig å ro den hjem Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Blir nok fort dyrt å frakte den fra oslo til bergen Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Tja, det billigste er vell å ro den rundt lindesnes Men Oslo - Bergen, der er dt jo mulig at det går tog, ville sjekket med NSB jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Hent den med henger... Sitér dette innlegget Link to post
Teza Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Tusenlappene flyr fort hvis du skal sende den med bil/tog. I tillegg til selve transporten kommer det henting til terminal i Oslo og levering/håndtering i Bergen. I tillegg kommer det fort skader på båten under transport/håndtering og dette får du ikke dekket med mindre du bestiller forsikring på transporten som igjen koster endel. Koster minimalt å leie seg bil og henger og hente selv, kontra å få den transportert. Sitér dette innlegget Link to post
xQWERTYx Svart 12.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 OK, må vel kanskjer hente den selv da, takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.