mulder99 Startet 11.April.2010 Link til dette innlegget Startet 11.April.2010 Hei Hadde vært kjekt å sett hva dere betaler for en service på merkeverksted på mercruiser 1,7 diesel inkl. drev. Jeg skal ha båten min på 50 timer service og Garstad i Stavanger snakket om en pris på ca. 15000. Til dere som svarer på denne tråden. Kjekt om dere har med pris, verksted/sted og type service Sitér dette innlegget Link to post
945 Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Kan nok sikkert ikke sammenligne fullt ut, men jeg betaler ca kr. 15 000,- for kran ut og inn av sjøen, full service på motor og drev, nye anoder, og vinterkonservering. Dette er en 4,2 mercruiser. Dette er hos Marine Elektro i Farsund. Har brukt disse i flere år, grunnet kjempe service. Sitér dette innlegget Tønnesea Link to post
gjeldfri Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Spør hva som gjøres. Dette høres voldsomt ut. Motoren er veldig lett å seve: Jeg bytter olje og filtre selv, tar en times tid.Service på drev eller heller ikke mange timene, så dette bør du få pris andre steder. Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Er oppgitt noen priser i denne tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=65266 Sitér dette innlegget Link to post
mulder99 Svart 11.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 (redigert) Er oppgitt noen priser i denne tråden:https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=65266 Genialt Skal ringe Garstad igjen og referere til denne linken. Takker så mye. Redigert 11.April.2010 av mulder99 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 kan tenke meg at i denne prisen er nok det tatt høyde for motorjustering med tolk evt, oppretting i henhold til førstegangservice , men prisen var drøy synes jeg Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Betalte ca. 5000 + nokre kroner for ulike oljar for 50 timers service i haust på min 2,0 150 hk QMD på Wave i Ålesund. Då vart det gjort service i henhold til boka som er ganske omfattande. Sitér dette innlegget Link to post
Penta123 Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Det er sikkert for førstegangservice.. Kun olje og oljefilter++. Sitér dette innlegget Link to post
mulder99 Svart 3.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2010 Da var servicen tatt. 10900 kr. på årlig service (50timer) ihht. servicehefte hos Siddis Motor i Stavanger. Kjekke og flinke folk...anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.