ArtVendalay Startet 11.April.2010 Link til dette innlegget Startet 11.April.2010 Har en Volvo B20 motor som skal være relativt nyoverhalt. (Kjøpte båten nylig, og er relativt uerfaren båteier) har bare forrige eiers ord på at motoren er overhalt. Skal være ny manifoil i den (blandt annet) En utfordring er at når jeg drar på (over halv kraft ) på den så går den ganske umiddelbart varm. Så vidt mine ganske uerfarne øyne kan se, så sitter kjøleslangen som den skal. Kan noen bidra med kloke innspill om hva som kan være problemet mitt? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Bør forandre headingen din før forumet stenger den. Er det sjøvann eller ferskvannskjølt motor? Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
ArtVendalay Svart 11.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 For sent ute med å endre overskrift. Motoren er sjøvannskjølt Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 (redigert) Vil si at det er for dårlig gjennomstrømming av vann i motor. Sjekket at termostaten åpner? Hva med sjøvannspumpe? Sjekket impelleren på den? Redigert 11.April.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.