ste-wo Startet 11.April.2010 Link til dette innlegget Startet 11.April.2010 (redigert) Jeg skal bunnsmøre en båt jeg kjøpte i fjor. Vet ikke hva slags bunnstoff som er brukt tidligere. Ser at det anbefales å male med Vinyl Primer føre nytt bunnstoff legges på. Er det noen som har erfaring med dette? Trenger noen gode råd da jeg håper å unngå fjerning av det gamle bunnstoffet. Det er en glassfiberbåt. Redigert 11.April.2010 av ste-wo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 (redigert) Velkommen til baatplassen.no. Har bare strøket på nytt oppå det gamle hvert år jeg, og brukt primer der hvor det har vært bart treverk. Regner med at det er slik med plastbåter også Redigert 11.April.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.