nitesu Startet 11.April.2010 Del på Facebook Startet 11.April.2010 Skal male/rulle hele båten utvendig.Hva skal jeg bruke av maling? Forslag mottas med takk. Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Bartesam Svart 11.April.2010 Del på Facebook Svart 11.April.2010 Alu må grunnes med en syreprimer før du kan male den med toppstrøk. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
nitesu Svart 11.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2010 Må jeg slipe ned hele båten?eller kan jeg grunne bare de bare flekkene? Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
nitesu Svart 12.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2010 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
index Svart 12.April.2010 Del på Facebook Svart 12.April.2010 Det er da opp til deg, hvor mye du ønsker å gjøre ut av det! Flekking er greit nok, men det vil jo ikke nødvendigvis bli like pent som om du maler hele. Men om det er bart helt til aluminiumen, må du uansett grunne med etsprimer før du maler. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
BMP Svart 12.April.2010 Del på Facebook Svart 12.April.2010 For vedlikeholdsmaling av aluminiumsbåter er det vanlig først og flekke i med primer (ikke nødvendigvis etsprimer Hempel liteprim og andre tokomponent epoksyprimere kan også brukes). Dernest flekes det i med skipsmaling Skipolin, Pilot etc. Til sist males hele flaten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.