KMXH Startet 11.April.2010 Link til dette innlegget Startet 11.April.2010 Hei kjøpte en Skibsplast 14 sportsmann med veldig fin lak på utsiden, men veldig stygg inni. då er det eg lurer på om det går an å male eller lakke inni båten og hva er det beste med tanke på slitasje. Sitér dette innlegget Link to post
AndreHugo Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Topcoat fra biltema funker bra, har jeg lest. Har ikke prøvd den selv, men har lest mye om den her inne på BP's sine sider. Ellers må jo underlaget være rent og fri for støv/fett/annen grums :) Lykke til . Sitér dette innlegget Link to post
Nightlife Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Uten at jeg har erfaring har jeg akkurat blitt anbefalt å bruke topcoat fra biltema og en sprøyte. Pusse litt på underlaget først og legge mange tynne strøk. Han jeg snakket med hadde lakkert sin båt utvendig uten tidligere erfaring, og det så veldig bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Bilyemas topcoat er veldig blank. Det kan kanskje være litt plagsomt med så mye gjenskinn inni båten. Bare sånn for å kverrulere ;) Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
kaptein02 Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Hei Har netopp malt min 13 foter innvendig! Eg brukte Jotun Yachting trur eg den heite. Kosta 160,- for en liter, og det holdt til 2 strøk innvendig. Det kom seg betraktelig! Med tanke på om den tåler slitasje bra, vil tiden vise seg... Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
AndreHugo Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Hvis biltema topcoat er høy glans, hva med å bruke Jotun Penguin Hardtop? Den er kanskje noe mindre glans i (har ikke prøvd selv, men mener å ha lest den en eller anna plass) Sitér dette innlegget Link to post
KMXH Svart 11.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Takk for alle tipsene trur det blir Biltema til veka då. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.