Dag C Startet 11.April.2010 Link til dette innlegget Startet 11.April.2010 Vi lurer på om vi skal bytte ut båten vår, og har sett på båter som Sting 700 og Antares 750 (fordi jeg er lei av kalesje) da jeg ramlet over en variant som heter SeaMaster 700. Er det noen som kjenner til eller har noe erfaring med merket/båten? Produsent Flere bilder Fruen krever eget toalettrom for nattlige besøk, og jeg vil ikke ha alt for stor båt så for oss virker disse båtene som gode alternativer Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn I Svart 5.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2010 Regner med at du har kjøpt deg båt nå men ønsker alikevel å dele min erfaring med denne båten. Vi kjøpte båten vår i juli og har brukt den gjevnig siden. Vi er fornøyd med båttypen, den tar sjøen bra og vi har testet den i dårlig vær med suksess. Vi fikk montert utvendig styre posisjon dette anbefales eller bør man ha baupropell da det ligger en del vind ibåten når den skal manuvreres inn i båsen sin. Toalett rommet på båten er litt trangt når man har vanntoalett med septik. Forbruket er litt høyt med utenbordsmotor, vår drikker 25liter i timen med 20knopsfart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.