Ribtjenester Startet 12.April.2010 Link til dette innlegget Startet 12.April.2010 Som overskriften seier, lurer jeg på om det går ann og ha noe stoff på setene slik at de blir lettere og holde rene. Hva vasker du setene dine med? Hilsen MOrten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
CSL Svart 12.April.2010 Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 Bruker samme middel som på riben forøvrig. Magic Blue - et eller annet. Rensemiddel først og så en slags polish som beskytter mot smuss, UV, salt etc. Lett å spyle rent v. behov. Ulempen på skai er at det blir litt glatt.. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Worry II Svart 12.April.2010 Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 Jeg bruker Jif, som på gummubåten, men sitedenfor Bumpecare som fett sprayer jeg bare setene med impringenrings-spray for sko ! Har gjort dette i alle år og fungerer glimrende ! Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 12.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 (redigert) sprayer jeg bare setene med impringenrings-spray for sko ! Er det på skai seter du sprayer impringnering eller stoff :)? Redigert 12.April.2010 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Worry II Svart 12.April.2010 Link til dette innlegget Svart 12.April.2010 På skai, ja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.